ШАНОВНІ УЧАСНИКИ КОНКУРСУ IT ПРОЕКТІВ ITALENT

Шановні учасники! Ми раді оголосити початок 3ого сезону всеукраїнського конкурсу ITalent!

Будь ласка долучайтеся до груп вказаних нижче, і готуйтеся знову поринути в змагання за звання найкращих. :)

НОМІНАЦІЇ

Допускається використання будь-яких засобів для відеомонтажу

ТЕМА: «Ніколи не здавайся!»

Критерії оцінювання:

  • Storyline (Цілісність та цікавість сюжетної історії, cила впливу на сприйняття глядача, повнота розкриття заданої теми).
  • Soundtrack (Якість музичного супроводу та його відповідність відеоряду).
  • FrameStyle (Якість самого відео, композиція кадру).
  • Special Effects (Додаткова обробка відео: субтитри, ефекти, тощо).
  • Film editing (Відповідність базовим правилам монтажу, https://goo.gl/mTMqTf).
  • Відповідність умовам конкурсу та вимогам до робіт.

Вимоги:

  • Тривалість роботи повинна бути не менше 1 хвилини та не перевищувати 5 хвилин.
  • Необхідно надати посилання на відео, яке завантажене на Youtube. Доступ до нього має бути обмежений для перегляду лише за посиланням.
  • Архів з роботою слід називати ім'ям конкурсанта. Приклад: Івахін_Іван.zip.
  • Відповідність загальним вимогам до робіт.

Adobe Photoshop, CorelDraw, Adobe Illustrator чи інші..

 

ТЕМА

  • Вікова категорія 8-14 років:

    Тема: «Сторінка коміксу». Має містити 3-4 послідовних зображення, розміщених на одній сторінці формату А4.

  • Вікова категорія 15-18 років:

    Тема: «Комікс у стилі стімпанк». Має містити не менше двох сторінок формату А4 та обкладинку. Сторінки мають містити не менше трьох послідовних зображень.

"*Комікс - це серія зображень, зазвичай з короткими текстами, в якій розповідається якась історія.

Тексти, зазвичай, мають специфічну форму «мовної бульки» («мовної хмарки», «мовного димка», яка передає мову чи думку персонажу. У коміксах не обов'язково має бути присутній текст, він може бути «німим» з інтуїтивно зрозумілим сюжетом.

**Стімпанк (Steampunk) - це підвид наукової фантастики, що описує сюжет, дія якого відбувається у світі, де широко використовуються технології парових машин, фантастичних механізмів та якому притаманна естетика вікторіанської епохи. Стімпанк виражає анахронічні технології (переміщені в часі) чи ретро-футуристичні винаходи, якими їх бачили люди 19-го сторіччя, і пов'язаний із баченням моди, культури, архітектурного стилю та мистецтва людей того часу.
Детальніше про стиль (https://en.wikipedia.org/wiki/Steampunk)
Приклад коміксу у стилі Steampunk (http://www.ugar.com.ua/komiksy/komiks-volyathe-will/)

Критерії оцінювання:

  • Impression (Виразність художнього образу, сила впливу на сприйняття глядача, емоційна та естетична насиченість роботи, розкриття теми роботи).
  • Technical (Наскільки використовується можливості графічного редактора – різні технічні прийоми малювання і методики обробки зображень, навички застосування світла і тіні об’єктів зображення).
  • Visual (Поєднання кольорів, побудова і композиція роботи, уміння передати та дотриматись обраного стилю).
  • Mastering (Наявність у конкурсанта виконавської майстерності при створенні графічних образів і ефектів, подумайте чи допомогла б Вам ця робота працевлаштуватись професійним дизайнером).
  • Відповідність умовам конкурсу та вимогам до робіт.

Вимоги:

  • Робота має складатись із готових фото, зображень чи малюнків (в тому числі зроблених власноручно) не більше ніж на 50%.
  • Якщо під час роботи використовуються уроки із інтернету – обов’язково вказати посилання на урок, робота має бути змінена по відношенню до оригінального зображення не менше ніж на 70%.
  • Необхідно надати посилання на архів, який містить:
    • вихідний файл (*.psd — для Photoshop’у, *.xcf — для Gimp’у тощо.) ОБОВ’ЯЗКОВО з усіма не склеєними шарами;
    • результуючий графічний файл у форматі *.jpg або *.png;
    • якщо в роботі використовується власноруч зроблений малюнок необхідно додати папку із знімками екрану проміжних стадій роботи (що найменше три);
    • якщо в роботі використовуються нестандартні шрифти – вони також мають бути доданими до архіву.
  • Архів з роботою слід називати ім'ям конкурсанта. Приклад: Івахін_Іван.zip
  • Відповідність загальним вимогам до робіт.

Blender, 3DMax, Bryce 3D, Maya чи інші.

 

Критерії оцінювання:

  • Visual (Композиція сцени, загальне естетичне враження).
  • Mastering (Наявність у конкурсанта виконавської майстерності при створенні 3Д об’єктів, якість моделей та текстур).
  • Light (Технічні навички застосування природного, штучного освітлення або віртуального освітлення. Вплив освітлення на художню виразність об’єктів та сцен зйомки і творчий задум автора).
  • Відповідність умовам конкурсу та вимогам до робіт.

 

Вимоги:

  • Якщо під час роботи використовуються уроки із інтернету – обов’язково вказати посилання на урок, робота має бути змінена по відношенню до оригінального зображення не менше ніж на 70%.
  • Необхідно надати посилання на архів, який містить:
    • 3Д сцену в одному або декількох форматах (obj, 3ds, fbx)
    • Знімок екрану вьюпорту, вид з камери, об’єкти без текстур, але з сіткою
    • Рендер виду з камери сцени, в роздільній здатності 1920х1080 пікселів, до всіх об’єктів застосувати сірий матеріал без відблисків, колір R210 G210 B210 (виняток – скло може бути прозорими), освітлення сцени на свій розсуд. Без пост-обробки.
    • Рендер виду з камери сцени (під трьома різними кутами), роздільній здатності 1920х1080 пікселів, до всіх об’єктів застосувати відповідні їм матеріали, освітлення сцени на свій розсуд. Пост-обробка дозволяється.
  • Архів з роботою слід називати ім'ям конкурсанта. Приклад: Івахін_Іван.zip
  • Відповідність загальним вимогам до робіт.

Flash, Photoshop, GifAnimator чи інші.

 

Критерії оцінювання:

  • Storyline (Цілісність та цікавість сюжетної історії).
  • Soundtrack (Якість музичного супроводу та його відповідність відеоряду).
  • FrameStyle (Якість та кількість покадрової анімації) .
  • Visual (Стиль, якість виконання).
  • Відповідність умовам конкурсу та вимогам до робіт.

 

Вимоги: 

  • Тривалість роботи повинна бути не менше 1 хвилини та не перевищувати 5 хвилин.
  • Необхідно надати посилання на відео, яке завантажене на Youtube. Доступ до нього має бути обмежений для перегляду лише за посиланням.
  • Архів з роботою слід називати ім'ям конкурсанта. Приклад: Івахін_Іван.zip
  • Відповідність загальним вимогам до робіт.

Blender, Premier, Maya, Toonboom Tech., ТБ Solo/digital Pro, 3DMax чи інші.

 

Критерії оцінювання:

  • Storyline (Наявність, цілісність та цікавість сюжетної історії).
  • Soundtrack (Якість музичного супроводу та його відповідність відеоряду).
  • Visual (Поєдання кольорів, побудова і композиція кадрів).
  • Mastering (Наявність у конкурсанта виконавської майстерності при створенні 3Д об’єктів, ефектів та анімацій, якість моделей та текстур).
  • Light (Технічні навички застосування природного, штучного освітлення або віртуального освітлення. Вплив освітлення на художню виразність об’єктів та сцен зйомки і творчий задум автора).
  • Відповідність умовам конкурсу та вимогам до робіт.

 

Вимоги:

  • Тривалість роботи повинна бути не менше 1 хвилини та не перевищувати 5 хвилин.
  • Небхідно надати посилання на відео, яке завантажене на Youtube. Доступ до нього має бути обмежений для перегляду лише за посиланням.
  • Архів з роботою слід називати ім'ям конкурсанта. Приклад: Івахін_Іван.zip
  • Відповідність загальним вимогам до робіт.

HTML, JavaScript, CSS, PHP, AJAX, jQuery, MySQL.

 

Критерії оцінювання

  • Technical (Список технічних критеріїв та метод їх оцінки можна подивитись за посиланням https://goo.gl/kP3CLB)
  • Design (Стиль, ідея, якість виконання, типографіка, дизайн елементів керування, зручність використання і т.і.).
  • Development (якість верстки, валідність, наявність адаптивності, наявність та складність використання JavaScript, наявність та складність функціоналу, використання БД, застосування MVC підходу і т.і.).
  • Content (Уважне ставлення до наповнення макетів, якісні фото та зображення, відповідність контенту цілям сайту).
  • Creativity (Наскільи цікавим є проект в цілому)

 

Вимоги

  • Якщо в роботі використовуються технології PHP та MySQL, архів роботи повинен містити sql-файл для імпорту бази даних, а також покрокову інструкцію щодо інсталяції сайту під програмний комплекс “Open Server”.
  • Якщо у сайті використовується адмін-панель, логін/пароль для неї має міститись в архіві роботи
  • Дизайн та код сайту має бути оригінальним (розробленим САМОСТІЙНО або у разі використання готових шаблонів – сайт має бути змінений що найменше на 70% від оригінального). У разі використання готових рішень – це необхідно вказати в описі роботи та вказати посилання на оригінал.
  • Архів з роботою слід називати ім'ям конкурсанта. Приклад: Івахін_Іван.zip
  • Відповідність загальним вимогам до робіт.
АРХІВ!
  • Якщо для тестування сайту, туди має бути занесений певний динамічний контент (наприклад для блогів, форумів і т.п.) – необхідно надати сайт із уже внесеними даними.
  • Сайт має коректо відображатись та працювати в останніх двох релізах браузеру Chrome.

Рекомендації

  • Перегляньте список технічних критеріїв та метод їх оцінки https://goo.gl/kP3CLB. Це допоможе Вам краще зрозуміти на що слід звернути уваги під час розробки сайту.
  • Кількість сторінок та функціонал має відповідати цілі сайту. Тобто для сайту типу «Landing page» нормальним є наявність тільки однієї сторінки, при цьому однієї сторінки для інтернет магазину – замало :). Так само функціонал, якщо для інтернет магазину – наявність реєстрації і особистий кабінет є необхідною функцією, то для «Landing page» - нормальним є форма для збору контактів, а не повноцінний кабінет користувача.
  • Розумно використовуйте зовнішні бібліотеки та скрипти. Не робіть «функціонал заради функціоналу». Якщо Ви не дуже гарно розібрались, як працює або навіщо потрібна та чи інша бібліотека/скрипт – краще не використовуйте їх. Ми будемо звертати увагу наскільки задіяний потенціал бібліотек, які Ви використали.
  • Описуйте що і як Ви робили в анкеті проекту. Яка мета сайту? Хто і для чого має використовувати сайт, які інструменти/бібліотеки/технології використали і навіщо.
  • Якщо Ви вважаєте рівень своєї підготовки досить високим – почитайте, що таке: MVC модель, БЕМ та SASS, gulp та grunt. Почитайте та бажано використайте :) – це буде корисно і стане великим бонусом під час оцінки роботи.

.NET, C++, Java, будь-які засоби розробки програм під ОС Windows;

 

Критерії оцінювання:

  • UІ/UX (Наскільки інтерфейс розробки: сучасний, привабливий, зручний та зрозумілий).
    Practical (Корисність, можливість прикладного застосування).
  • Architecture (наявність ООП, кількість та складність алгоритмів; використання засобів та технологій: робота з мережею, з базами даних, ввід/вивід даних, логування і т.і.)
  • Innovation (іноваційність самої розробки або способу реалізації, оригінальність).
  • Usabilty (Наскільки коректо працюють всі заявлені функції програми, легкість запуску та використання, швидкість роботи).
  • Codding Style (відступи, найменування змінних та методів, коментарі, відсутність «магічних чисел»).
  • Testing (Наявність і якість тестових даних для тестування програми, документація до програми).
  • Відповідність умовам конкурсу та вимогам до робіт.

 

Вимоги:

  • Архів із роботою має містити:
    • Папку «Build» із скомпільованою програмою, готовою до запуску. Якщо програма не запуститься – робота не буде розглядатись.
    • Папку «Source» із проектом програми із усіма файлами вихідного коду.
    • Папку «Extensions» із додатковими бібліотеками та розширеннями, якщо вони необхідні для виконання програми.
    • Папку «Documentation» із інструкцією по запуску програми, роботи із нею, описом розробки.
    • Папку «Test Data» із тестовими файлами, якщо такі необхідні для перевірки роботи програми (Наприклад, якщо програма обробляє зображення – декілька відповідних зображень).
  • Програми розроблені під ОС Windows мають коректо працювати під Windows 10. Для розробок під ОС Android в описі роботи необхідно вказати потрібну для тестування версію ОС Android.
  • Архів з роботою слід називати ім'ям конкурсанта. Приклад: Івахін_Іван.zip
  • Відповідність загальним вимогам до робіт.

 

Рекомендації від суддів:

  • Звертайте увагу на інтерфейс та підказки користувачеві. Перед тим як відсилати роботу на конкурс – дайте її використати декільком своїм друзям або батькам, зверніть увагу на те, які в них виникли проблеми або труднощі. Чи змогли вони повністю розкрити її потенціал без Ваших підказок? Хоча наші судді і дуже досвідчені користувачі, у них можуть виникнути схожі проблеми із роботою програми і це негативно вплине на загальну оцінку роботи.
  • Звертайте увагу на форматування та коментування коду. Якщо перекласти на мову програмістів прислів’я «Зустрічають по одежі, а проводжають по уму», то «одяг» – це те як виглядає Ваш код, наскільки він гарний, зрозумілий і легко читається. Переконайтеся, що у суддів буде гарне перше враження.
  • Розумно використовуйте зовнішні бібліотеки. Якщо певну частину алгоритмів Вашої програми можна замінити стандартними бібліотеками – робіть це :).
  • Дивіться аналоги. Можливо (та скоріш за все) вже хтось робив розробку схожу на Вашу програму – пошукайте як і що вони робили, можливо це надихне Вас зробити покращення для Вашої розробки.

Arduino, Mbed, Simplecortex чи інші

 

Критерії оцінювання:

  • Presentation (Відео та/або презентація з описом призначення, описом функцій, схеми та коду розробки; інструкція по використанню).
  • Design (Наскільки зовнішній вигляд та інтерфейс розробки: сучасний, привабливий, зручний та зрозумілий).
  • Software (кількість та складність алгоритмів; використання засобів та технологій: робота з мережею, з базами даних, ввід/вивід даних, логування і т.і.).
  • Hardware (Якість, складність та функціональність апаратної частини розробки)
  • Practical (Корисність, можливість прикладного застосування).
  • Innovation (Інноваційність самої розробки або способу реалізації, оригінальність).
  • Відповідність умовам конкурсу та вимогам до робіт.

 

Вимоги:

  • Архів із роботою має містити:
    • Папку «Source» із проектом програми із усіма файлами вихідного коду.
    • Папку «Presentation» із pdf документом, який містить детальний опис розробки (функції, схема, лістинг основної частини коду, інструкція по використанню, фотографії пристрою та за наявності – знімки екрану інтерфейсу).
  • Бажано зробити відео, тривалістю до 5 хвилин, в якому Ви показуєте та розповідаєте про призначення розробки, як працює пристрій, що саме і як Ви робили. Відео необхідно завантажити на Youtube та надати посилання, доступ до нього має бути обмежений для перегляду лише за посиланням.
  • Архів з роботою слід називати ім'ям конкурсанта. Приклад: Івахін_Іван.zip
  • Відповідність загальним вимогам до робіт.

Unreal engine, Unity, Flash, JavaScript, Android та інші

 

Критерії оцінювання:

  • Fun (Наскільки цікаво грату в цю гру)
  • Storyline (Наявність, цілісність та цікавість сюжетної історії).
  • Soundtrack (Якість музичного супроводу та його відповідність сюжету гри).
  • User Friendly (Зручність управління та навігації, наявність підказок та довідки і т.і.)
  • Innovation (Оригінальність ідеї гри, інноваційність способів реалізації).
  • Visual (Стиль, якість виконання, наскільки приємно дивитись на гру)
  • Programming (На скільки використовуються засоби програмування, кількість та складність алгоритмів; використання засобів та технологій: робота з мережею, з базами даних, ввід/вивід даних, логування і т.і.)
  • Technical (Якщо використовується редактор/технологія, то наскільки задіяні його можливості, складність самого редактора/технології)
  • Відповідність умовам конкурсу та вимогам до робіт.

 

Вимоги:

  • Архів із роботою має містити:
    • Папку «Source» із проектом розробки із усіма вихідними файлами.
    • Папку «Game» із файлам запуску гри (або проектом, наприклад, для Scratch).
    • Папку «Extensions» додаткових бібліотек та розширень, якщо вони необхідні для запуску гри.
    • Папку «Instructions» із інструкцією по запуску гри.
  • Бажано зробити відео-огляд своєї гри, тривалістю до 5 хвилин. В цьому відео показати саму гру, а також розповісти що саме і як Ви робили. Відео необхідно завантажити на Youtube та надати посилання, доступ до нього має бути обмежений для перегляду лише за посиланням.
  • Якщо в грі використані алгоритми, які написано власноруч – це має бути вказано в описі роботи.
  • Якщо в грі є більше одного рівня – необхідно передбачити вибір рівня в меню гри (це необхідно щоб суддям не довелося проходити всі рівні до кінця, щоб оцінити роботу).
  • Архів з роботою слід називати ім'ям конкурсанта. Приклад: Івахін_Іван.zip
  • Відповідність загальним вимогам до робіт.

Створення фотографії та подальша її обробка в графічному редакторі

 

Вікова категорія 8-14 років.

ТЕМА: «Відображення». Зйомка фотографії, пост-обробка в редакторі зображень: яскравість, контраст, корекція кольору,  ретуш,освітлення.

Приклад виконання пост-обробки

 

Вікова категорія 15-18 років.

ТЕМА: «Відображення». Зйомка фотографії, що розкриває задану тему, «глибинна» обробка в редакторі зображень: корекція, обов’язкове додавання графічних елементів, робота із шарами, масками, тощо.

Приклад виконання «глибинної» обробки

 

Приклади розкриття теми «Відображення»

 

Критерії оцінювання:

  • Creativity (Творчий задум, наскільки повно та креативно у роботі розкрита тема номінації, які образи та додаткові елементи автор використав для візуалізації поставленої задачі)
  • FrameStyle (Дотримання правил компонування кадру: правил композиції, третин, золотого перетину, тощо)
  • Technical. (Технічне виконання: наскільки влучно були використані можливості графічних редакторів - Adobe Photoshop, Adobe Lightroom тощо)
  • Архів з роботою слід називати ім'ям конкурсанта. Приклад: Івахін_Іван.zip

 

Вимоги:

  • Оригінальна фотографія, до обробки, має бути зроблена самостійно, будь-якими цифровими пристроями.
  • До участі у номінації приймаються чорно-білі та кольорові фотографії виставкової якості (не менше ніж 3000 пікселів по більшій стороні, розмір файлу - не менше 3 МБ), формат зображення – JPEG.
  • Всі фотографії, які надсилаються на конкурс, повинні бути представлені у цифровому форматі.
  • Архів з роботою слід називати ім'ям конкурсанта. Приклад: Івахін_Іван.zip
  • Відповідність загальним вимогам до робіт.

 

Необхідно надати посилання на архів, який містить:

  • оригінальне фото до обробки у форматі *.jpg
  • результуючий графічний файл у форматі *.jpg
  • вихідний файл (*psd – для Adobe Photoshop'у,. *.xcf - для Gimp'у - тощо) ОБОВ’ЯЗКОВО з усіма не склеєними шарами

ТЕМА: «Розробка гри на вільну тему»

  • Fun&Storyline(Наскільки цікаво грати в цю гру, наявність, цілісність та цікавість сюжетної історії)
  • Soundtrack(Якість музичного супроводу, аутентичність та його відповідність сюжету гри).
  • Visual(Стиль, якість виконання, наскільки приємно дивитись на гру, зручність управління та навігації, наявність підказок та довідки)
  • Programming(Кількість та складність алгоритмів, блоків)

Вимоги:

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО РОБІТ

Всі роботи, представлені на конкурс, повинні задовольняти наступним вимогам:
• допускається подача однієї роботи від двох конкурсантів в наступних номінаціях: "Програмна розробка", "Веб-сайт", "Відео-монтаж", "Розробка комп’ютерної гри";
• роботи, які подавались на конкурс в попередні сезони розглядатись не будуть. Виключення - роботи в номінаціях: "Програмна розробка" та "Апаратно-програмна розробка". У разі подачі таких робіт - це необхідно вказати в описі роботи, робота має бути змінена не менш ніж на 50% від минулої;
• завантажуючи роботи (зображення, 3д сцени, програмний код та інші файли) на даний конкурс, Ви підтверджуєте, що є їх автором і даєте не ексклюзивний, але безоплатне право МГО «Київський Інтелект Клуб» публікувати Ваші роботи на сайтах italent.org.ua, udcpo.com.ua, в інших джерелах масової інформації, а також використовувати їх повністю або частково в рекламних, освітніх, демонстраційних та інших цілях.


При реєстрації роботи на сайті обов’язково необхідно ввести наступні дані:
• персональні дані про автора роботи;
• посилання на фото свідоцтва про народження або першої сторінки паспорта;
• дані про навчальний заклад;
• дані про вчителя/батьків/контактної особи. Це поле потрібно для вирішення організаційних моментів у разі запрошення до фіналу і ніяк не впливає на оцінку роботи;
• інформацію про свою роботу, включаючи: опис роботи, переваги, інструкції до роботи, які на думку автора слід знати членам журі для кращого розуміння та оцінювання роботи;
• програми, які використовувалися при створені роботи, наприклад HTML-редактор (вказати назву), Flash, Photoshop, тощо.